loading...
عاشقان
senator2012 بازدید : 1 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)
دیدی بی من داری میری دیدی قولاتو شکستی دیدی راست گفتم عزیزم دیدی چشمامو نخواستی دیدی حتی یک دقیقه نمیمونی دم رفتن دیگه خسته شدم آخه بس که قلبمو شکستن دیدی رفتی دیدی میگفتم یه روز میری دیدی دوستم نداری دیدی می گفتم من عاشقم ولی تو کم می آری دیدی می گفتم یه روز می آد میری که برنگردی تو که می خواستی بری چرا منو دیوونه کردی چرا دوستم نداری دیدی اش کام روی گونم میریزه چیزی نگفتی دیدی راحت اینو گفتی داری از چشام می افتی دیدی چشم یه غریبه چجوری دل تورو برد دیدی رفتی و یکی موند تو نبودنت کم آورد دیدی رفتییییییییییییییییییییی دیدی دلت جای من نبود دیدی ازم گذشتی آره حالا باورم میشه منو دوستم نداشتی دیدی چه آسون و بی هوا یهویی دل بریدی دیدی دلم تیکه پاره شد آخه اونم ندیدی دیگه دوستم نداری دیدی میگفتم یه روز میری دیدی دوستم نداری دیدی می گفتم من عاشقم ولی تو کم می آری دیدی می گفتم یه روز می آد میری که برنگردی تو که می خواستی بری چرا منو دیوونه کردی چرا دوستم نداری
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 24
  • بازدید سال : 27
  • بازدید کلی : 463